editorial
Nicolae Prelipceanu – De ce scriu scriitorii?
rememorări
Nora Iuga – Poezia românească a început cu DA-DA
aniversare
Ion Pop – Gabriela Melinescu, în amintire și în poezie
eseu
Alexa Visarion – Îngerul scenei
centenar
Geo Vasile – Marin Preda sau romanele inimilor secționate de istorie
poeme
Liviu Capșa
Gheorghe Grigurcu
Emilian Iachimovski
psiho
Ioana Scoruș – Cercul vicios ce întreține răul
arhiva
Nicolae Mareș – Aron Cotruș, ambasador al culturii române în Polonia și Emil Zegadłowicz, propagatorul ei
cititor în stele
Emil Lungeanu – Laptele matern
proză
Lucian Bureriu – Gestică programatică
Nikolaus-Otto Kruch – Deliciile unchiului Daut
fărâme
C. G. Jung, A. P. Cehov, Margueritte Yourcenar, Francesco Guicciardini
cronica literară
Mircea V. Ciobanu – Cum se șlefuiește nimicul
Gheorghe Grigurcu – În lumina crepusculară
Ion Pop – Sebastian Reichmann în față cu „Edenul tăcerii rele”
Tudorel Urian – Dante, Petrache Lupu, Cioran & Co
comentarii critice
Geo Vasile – Gabriela Crețan, o poetă ignorată?
cronica traducerilor
Rodica Grigore – Marile lecții ale trecutului
lecturi fidele
Dan Gulea – O, mamă
cronica plastică
Florin Toma – Fantasmele lui Dalí la Siena
cronica filmului
Ioan-Pavel Azap – Un Maigret taciturn
spectator
Nicolae Prelipceanu – Valeria Seciu – o artistă pentru toate anotimpurile
miscellanea
Elisabeta Bogățan – Eugen Dorcescu, Adam. O conștiință lucidă
Iulian Bitoleanu – Alexandru Busuioceanu și prestigiul exilului
Răzvan Nicula – Un alt fel de Oliver
Andreea Zavicsa – Scriitor și cititor, un act de complicitate
Fl. Toma – PPP-100
Ion Buzași – Bistrița în pagini neștiute sau uitate
Eugenia Țarălungă – Breviar editorial
Liviu Ioan Stoiciu – Revista revistelor