editorial
Nicolae Prelipceanu – Omul de lemn
lumea teatrului
Alexa Visarion – Spectacolul din gânduri
eseu
Irina Petraș – Despre autor și prelungirile sale
restituiri
Geo Vasile – Emil Botta, artistul călător dincolo de real
arhiva
Liviu Bordaș – Mircea Eliade și corespondenții săi / Marcel Avramescu
psiho
Ioana Scoruș – Moara care macină în gol
proză
Constantin Rupa – Adio, Lenin
comentarii critice
Moshe B. Itzhaki – Chimie și alchimie în romanul „Femeia de marțipan” al lui Radu Țuculescu
înaintașii
Ovidiu Cristian Dinică – „Finul Pepelei”
cititor în stele
Emil Lungeanu – Singur printre burlaci
meridian
Poeme de YĪN XIǍOYUÁN,
prezentare și traducere de Diana Manole
cronica literară
Marian Victor Buciu – „Deceniul isteric”
Mircea V. Ciobanu – Rupere de nori, rupere de sistem
Gheorghe Grigurcu – O carte despre Monica Lovinescu
Tudorel Urian – Zorii lumii noi
lecturi fidele
Florin Toma – Pe față și verso
cronica traducerilor
Rodica Grigore – Lumina din Napoli
cronica plasticii
Florin Toma – Nicolae Săftoiu, un hedonist meticulos
film
Ioan-Pavel Azap – Cineaști ai conjuncturii și cineaști conjuncturali în filmul românesc postbelic
spectator
Nicolae Prelipceanu – Câtă viață și cât artificiu în teatru
miscellanea
Premiile Uniunii Scriitorilor
Premiul Eminescu 2020
T. Urian – Aniversare Ion C. Brătianu
Fl. Toma – Basic instinct x 2
Eugenia Țarălungă – Breviar editorial
Liviu Ioan Stoiciu – Revista revistelor