editorial
Nicolae Prelipceanu – După 33 de ani
ancheta VR
DE CE (MAI) SCRIEȚI?
Gabriela Adameșteanu – „Când scrii, defectul trăitului în literatură se transformă în calitate” | Horia Bădescu – „Pentru că nu pot face altfel” | Hanna Bota – O joacă foarte serioasă | Vasile Dan – „De ce mai scriu eu? Uite d-aia!” | Horia Gârbea – De plăcere | Adrian Alui Gheorghe – „Scrisul este colivia mea în care mă simt bine” | Gabriela Gheorghișor – Scriu ca să-mi negociez pacea | Ion Tudor Iovian – Eu scriu ca să generez existență | Irina Petraș – Scriu fiindcă sunt om | Ion Pop – [Viață trăită, vieți scrise…] | Adrian Popescu – Scriem ca să ne apărăm | Liviu Ioan Stoiciu – Ceva „tămăduitor” | Florin Toma – Contract pe termen de valabilitate | Dorin Tudoran – Dacă mai scriu, din când în când, este ca să nu uit de mine însumi
eseu
Mihaela Albu – Eminescu și exilul
exerciții de luciditate
Ovidiu Ivancu – Funeraliile ficțiunii?!
lumea teatrului
Alexa Visarion – Tragica bufonadă shakespeariană, profeție a unui viitor nesigur
viața literaturii
Ion Bogdan Lefter – De reținut numele lui Lövetei Lázár László!
poeme de Ion Pop
fărâme
Radu Cosașu, Miguel de Unamuno, Jean Cocteau, Cioran, La Rochefoucauld
proză
Savu Popa – Cuptorul de vise
Constantin Radu Vasile – Nufărul
cititor în stele
Emil Lungeanu – Insule și arhipelaguri
cronica literară
Mircea V. Ciobanu – Reinventând timpul sau Până unde ajunge blitzul la țintă…
Christian Crăciun – Tăcerea fundamentală
Gheorghe Grigurcu – Drama unei epoci
Tudorel Urian – Copilăria învățământului românesc
recenzii
Hanna Bota – Stresul – inamic sau prieten
Răzvan Nicula – Priză pentru scaunul electric
Fl. Toma – Neuitarea uitării
cronica traducerilor
Rodica Grigore – Captivități și eliberări
cronica plasticii
Florin Toma – Traducere și retroversiune
cronica filmului
Ioan-Pavel Azap – Un debut, două debuturi
spectator
Nicolae Prelipceanu – Toamna teatrelor
miscellanea
H. Bota – Literatura celor de lângă noi
Eugenia Țarălungă – Breviar editorial
Liviu Ioan Stoiciu – Revista revistelor