editorial
Nicolae Prelipceanu – Viitorul a și trecut
interviu
Mircea Cărtărescu – Despre premii și alți demoni
viața literaturii
Ion Bogdan Lefter – Hortensia Papadat-Bengescu în epoca „studiilor de gen”
lumea teatrului
Alexa Visarion – Valeria Seciu – Fascinație și magie
excelsior
Poeme de Mircea Bârsilă, Dumitru Chioaru, Valentin Dolfi, Petru Ilieșu
poeți în timpul intermediar
Sebastian Reichmann – Michel Houellebecq între roman și poezie, între apocalipsă și „lirism hibrid”
profil
Geo Vasile – Ion Stratan sau ruleta rusească
comemorare
Florin Toma – Cosașu: ultima partidă de belotă
psiho
Ioana Scoruș – Religia dezvoltării personale
stil
Alina Gherasim – Un american, un spaniol și un român la Paris
proză
Dana Banu – Doamna Elida
mens
Hanna Bota – Zece observații despre creativitate
istorii
Liviu Capșa – Constantin Noica despre… Alexandru Sahia
cititor în stele
Emil Lungeanu – Steagurile lui Ghiță
cronica literară
Mircea V. Ciobanu – Prozatorii basarabeni față cu (i)realitatea
Gheorghe Grigurcu – Opiniile unui ardelean
Dan Gulea – Un roman epistolar și cinci tipuri de recuperare
Ion Pop – Bacovia și noul regim al literaturii
Tudorel Urian – Cartea nostalgiilor
lecturi fidele
Sonia Elvireanu – Ștefan Ion Ghilimescu, pagini de istorie literară
cronica traducerilor
Rodica Grigore – Sfârșitul copilăriei
cronica plasticii
Florin Toma – Fenomenul Hărman
cronica filmului
Ioan-Pavel Azap – Centenar Ion Popescu Gopo
spectator
Nicolae Prelipceanu – Trei seri, trei moduri de a face teatru
recenzii
Monica Grosu – Paraclis 1980, un apel la memorie
Răzvan Nicula – Coșmarul lui „lapte și miere”
miscellanea
Iulian Bitoleanu – Eminescu între amintire și uitare
N. Prelipceanu – Școala nevestelor
Ion Buzași – Pagini din Arhivele Bistriței
Eugenia Țarălungă – Breviar editorial
Liviu Ioan Stoiciu – Revista revistelor
In memoriam Radu Cosașu