poemul invitat
Ion Mureșan – Poem pentru un singur cititor
editorial
Nicolae Prelipceanu – Scriitorul de ocazie
dialog VR
Alexandru Călinescu în dialog cu Cristian Pătrășconiu: „Umbra răcoroasă și benefică a Franței în România – acum, din păcate, prea puțină”
exerciții de luciditate
Ovidiu Ivancu – Zgomotul de fond
restituiri
Marcel Tolcea – Marcel Mihail Avramescu și avatarurile unui avangardism sui-generis
poeți în timpul intermediar
Sebastian Reichmann – Zéno Bianu și nostalgia infinitului (II)
eseu
Gheorghe Simon – Eminescu: statornicie și neatîrnare
comentarii critice
Marian Victor Buciu – Liviu Rebreanu, printre „mistică” și „prostie”
recitindu-l pe nichita
Marcel Lucaciu – Pământul de litere
Traian D. Lazăr – Nichita Stănescu. Individualizarea
reveniri
Ioan Groșan – Sexualitate în societate
cronica literară
Mircea V. Ciobanu – Silvia Caloianu: „Învățasem să respir cuvinte…”
Christian Crăciun – Cărțile sau viața?!
Gheorghe Grigurcu – Barbu Cioculescu, poetul
Stancu Ilin – Caragiale – scriitor tragic
Irina Petraș – Răsfirări polifonice
Tudorel Urian – Iubire în stil american
cronica traducerilor
Rodica Grigore – Ismail Kadare, Turnul Babel și dictatura
cronica ideilor
Nicoleta Dabija – Îndrăgostitul cu o sută de chipuri
cronica plasticii
Florin Toma – Fabula rasa
cronica filmului
Călin Stănculescu – 2018, câteva premii pentru filmul românesc și un remarcabil Palme d’Or – O afacere de familie de Hirokazu Kore-eda
spectator
Nicolae Prelipceanu – Infractorii noi și vechi
miscellanea
Florin Toma – Pelmuș-70
Lucian Bureriu – Celesta în culorile speranței
Ion Buzași – O monografie memorialistică a revistei Tribuna
Liviu Ioan Stoiciu – Revista revistelor